Friday, April 8, 2011

Soley soleyyyy

U might not know these people...
Rambut kembang tutup telinga (macam headphone daa),
misai boleh buat tanglung (kalo minum teh tarik mesti lekat buih tu kat misai...euww!)...

but I bet u know this song.... originally sung by them...

Hehehe..sebenarnya lagu ni lately asyik dok berkumandang kat kepala aku :P Siap dengan aksi menari tu! Memang tak boleh blah...



Just a little bit lonely
just a little bit sad
I was feeling so empty
until you came back
until you came back
until you came back

Oh.. Soley Soley
Soley Soley
Soley Soley
Soley Soley
Soley Soley


5 comments:

  1. haha..sbb kau teringat cite HKLBR ke haa?? :p

    ReplyDelete
  2. hahaha....mmg x boleh blah si Abi joget camtu! anway,Aliah dia boleh igt si Abi n lagu yg Abi nyanyi dlm jamban tu..sekali lagu tu kuar kat radio, dia kata ni lagu Abi..huhu, bila pulak dia igt si Abi ni??!! hehhee

    ReplyDelete
  3. oldskool giler lagu nihhh!! :D

    ReplyDelete
  4. "Rambut kembang tutup telinga (macam headphone daa),
    Misai boleh buat tanglung (kalo minum teh tarik mesti lekat buih tu kat misai...euww!)..."

    Hahhaha. Ayat power gilerla Belle sampai Knur siap bygkan bila bab minum teh tarik tu. MMg geli. hehe

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat