Thursday, April 28, 2011

Pizza hut 50%? Kelentong ahhh

PKatanya PIZZA HUT tengah buat promosi 50% dari hari Isnin ke hari Jumaat.
So, semalam masa aku kuar lunch dengan Shery kat Plaza Shah Alam... kitorang melangkah ke Pizza Hut, sedangkan asal-asalnye Shery cakap tingin nak makan KFC (sebelah je pun).



Masa membelek menu tu, aku perasan minuman tak included (semalam kan hari Rabu).
Kalo korang pegi hari Selasa atau Khamis, ada le set-konon-diskaun dengan air.

So, aku pun congak-congak dalam kepala... tambah dengan soft drinks (RM2.20), dah jadi around RM12.20, tak termasuk tax and service charge.

Might as well order the normal pan pizza (non cheesy lava setap-keras) set tu jer.
Fine...korang nak kata masih murah.
Tapi murah tu tetap tak cecah 50% kan? Kan?


Akhirnya, aku & Shery pun order terus set Cheesy Lava stuffed crust untuk dua orang yang RM30 gitu. Sama jugak ceritanya...
Makan licin gak.

Eleh...lorat-lorat sangat ni, makan itu ini..sudahnya kuar jadi 'yang itu' jugak... Hahahaha.


p/s:
Aku x puas hati awal bulan aritu aku gi makan dengan adik aku, order set yang sama...tapi waitress hantar air Pepsi. Bila aku tanya, bukan ke patutnya dapat Mountain Dew? Baru dia jawab "Ooo..mountain dew dah abis."

Cettt... patutnya korang bagitau la awal2 masa aku order.

7 comments:

  1. ha ah kelentong je..set tu sorg mane bleh amik dua2 spghetti ngan air tu..sorg leh amik salah satu je..air atau spaghetti..hampeh betul..letak je 2 gambar..tp kena pilih sbnrnya..

    ReplyDelete
  2. hmm btol tu.kua pon jd teeeet gak. =)
    iklan tipu je sllu. seday kan.

    ReplyDelete
  3. HAHA.ALAAH.TAKTIK ORANG BUSINESS JE TU XD

    ReplyDelete
  4. hahhh....i nak complain gak. tak ingat dah pernah complain dalam blog ka tak. makan kat pizza hut sini, i ambik set pasta kot then it was supposed to come with breadstix ka garlic bread camtu lah. then bila sampai order benda tu takdak...i tanya la budak tu apsal tak kasik skali. dia cakap dah abeh stok tak sampai lagi. bolehhhh????? and we still paid the same price, tapi diorang tak compensate apa pon. macam #@%@$^#@%^#!%@#!$!!!!!

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. pizza hut skrg ni makin tak best.. tah hape2.. da kurang glemer, sbb tu buat promo camtu

    baik makan dominos.. lagi best

    ReplyDelete
  6. suka makan nasi je kat pizza hut nih!
    beh!hehehehehe

    ReplyDelete
  7. kurang sket pizza hut ni... Domino lebih baik...

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat