Tuesday, April 26, 2011

Last year, this year, next year...




MrHubby dah masak sangat bila kadang-kadang, out of the blue aku tanya
"Apa agaknya kita tengah buat next year at this time (on this date) ye?"
atau
"Cinta... Last year, time ni kan..kita tengah bla-bla-bla...."

Gitu la aku...
Aku suka wonder, predict dan imagine what's gonna happen in the coming years.


Last year, at this point of time...
I was trying to conceive. Hujung bulan 4 ni kira fasa-fasa saspens la menunggu period. Hahaha.


This year, here I am.
Menjadi rebutan 3 jejaka. Pergh... statement tak boleh blah!
Dan pagi ni, aku ternampak satu signage yang membuatkan rasa sedih/terkilan (yang dua, tiga minggu lepas tu) datang balik. *sigh*


Next year, I wish my postponed dream will come true.
Aku harap next year, masa bulan 4 ni... I can look back and smile.


Hmmm..korang ada tak buat macam aku? Ponder tentang last year, this year and next year?
Try la.

7 comments:

  1. hope ur pending dream comes true next year

    ReplyDelete
  2. pelik la hang ni kak. jenuh nak menghapal ape berlaku tetiap hari..:P

    ReplyDelete
  3. hehe...me too...igtkan tqh sorg mcm tu..upenye ada org mcm kte ni kn..

    ReplyDelete
  4. Aku pun ada penyakit tu Belle. Pastu suka gobek blog/diari tgk apa jadi last year. Tu kes kalau lupa. Hahaha.

    ReplyDelete
  5. Slalu jugak aku pikir camtu..tp aku jenis spesific utk date2 tertentu mcm bday ke anniversary camtu la..banding2 ape yg buat last year ngan skg..then planning ape bleh buat utk sambut thn dpn..hihi..
    jgn sedih sgt..insyaallah ada rezeki u nnt.. :)

    ReplyDelete
  6. selalu je macam tu... hari2 ada je duk teringat ke depan dan ke belakang... :D sorang lagi kena la jadi tukang layan.. hehe...

    harap2 yang tak dapat tahun ni tu, dapatlah tahun depan... :)

    ReplyDelete
  7. aku pon wat mcm 2... but not imagine what's gonna happen in the coming years... just what was happened last year!

    n fitri akn kata aku sakit otak sbb suka tingat blk apa yg dh jd dlu.. hahaha!

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat