Tuesday, April 12, 2011

Babai, Ina...



Remember I once wrote about my dear lil sister, Ina who went to Brunei to join RBA? -->read here.

Baru-baru ni dia balik (after 7mths).
Macam-macam dia belikan untuk aku. How totful! TQ, Ina...
Nanti beli la lagi..hehehe

She stayed with me for a few days (lepas balik ke kampung), before flying back to Brunei.
So, hari nak kembali ke Brunei sebagai stewardess... we sent her to the airport.

Ini gambar kitorang camwhore yang terpaksa di'crop' sebab I was BF Lil Adib. Hahaha


Lil Adam tetiba dok headbanging dengar lagu fast beat apa ntah kat radio. Tu siap dengan sunshades tu cas hensem la tu :P (ikut perangai sapa la tu?)


Ina terpaksa punggah luggage dia bila tengok her fav shampoo tumpah sikit.
Shampoo hang takmau ikut hang balik kot, Ina.




Lil Adam bermanja dengan Mak Su... ntah bila nak balik pulak.
"Maksu -dia naik ellopayne!"


Sempat lagi tangan tu nak cubit pipi adik "Hmm.. adik comel la.."


To Ina,
Nanti balik lagi, jangan lupa berzakat kat aku lagi tau! Hahaha.

MrHubby asyik bebel "Haa..kikis adik sendiri!"
Aku jawab "Alaaa...bukan kikis. Mama mengelakkan pembaziran! Lagipun, dah dia tak muat jeans mahal dia tu" :P

(terpaksa la aku mendoakan adik aku gemuk, supaya aku boleh mewarisi lebih banyak baju & pants..keji kan?)


4 comments:

  1. Klu aku berdiri sebelah ko...sure org kata aku yg punya anak 2. Hahaha.

    ReplyDelete
  2. syoknya ada adik beradik perempuan yang rapat .aku semua laki.jelez jugak!tp skang, ok la sebab dah ada kakak ipar :) they complete me :)

    ReplyDelete
  3. bibier karim,
    hahaha, harussss

    elissmie,
    oo ye ke? xmerasa la u pinjam2 baju sura ye?

    ReplyDelete
  4. thnks to isabelle n sam... n to adam n adib, nnti mksu blk lg... :)

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat