Thursday, April 14, 2011

Mana ada 'boleh pandang-pandang'

Aku ada pe'el anti kat orang yang pandang-pandang aku. Ye la, kalo pandang sebab aku lawa, takpe gak. Ni renung semacam jer, macam hidung aku ada dua... macam dahi aku ada tanduk Ultraman Taro.



Hangin betul aku. Nak nak kalo time aku tengah marah anak kat public. Pandangggg...pandangg...
Selalunya aku akan jeling balik orang tu, sambil cakap "Apsal? Tak pernah tengok orang?"
Cukup kuat la untuk dia dengar apa yang aku kata.

Dolu-dolu orang selalu sebut "Apa tengok-tengok? Ada hutang?"
Kan? Kan?
Biasanya MrHubby la tolong sabarkan aku :P


Kalo kat restoran, ada orang renung macam tak pernah tengok aku, aku balas balik renungan tu dengan pandang muka dia lama-lama sampai dia tak selesa. Confirm org tu akan stop dan pandang ke lain. Hambik kau. Hehe

Tapi kalaulah terjadi macam Ciklilyputih punye citer ni, mampuih aku.. Harus aku cepat-cepat nyuruk dalam tudung saji. Ngeee :P


p/s:
Lil Adam aritu tetiba je datang kat aku kat dapur sambil nyanyi "Boleh pandam-pandam... jangan pegam-pegam"

Wehh... teka-teki semalam takde jawapan lagi la.
Ada sesapa nak teka lagi tak? Kalo tak, aku reveal jawapan :P

10 comments:

  1. hehe...tqh org pndg2 terus bce doa byk2..renungan pun de sihir zmn laa ni..haha
    x taula benda apa tu..x de idea dh nk teka..huh

    ReplyDelete
  2. Orang tu tgk akak sbb muka akak lebih kurang mcm mak mertua dia kot... ;D
    perghhhh adam layan lagu tu kotttt

    ReplyDelete
  3. part yang tengok dorang balik smpi dorang tak selesa tu i biasa buat jugak! dorang ingat dorang je boleh tengok ekkkkkk

    ReplyDelete
  4. hehe nape nak nyuruk lam tudung saji ni...

    ReplyDelete
  5. marah sikit-sikit tu biaser la.

    tapi akak pernah tengok bapa sorang ni (buka malaysian) dia sepuk kepala anak pompuan dia... takut plak... macam tu akak mmg tenung la...

    ReplyDelete
  6. Wah ini topik aku awal pagi meroyan mengadu domba kat bff. Geng2 aku gelar Niyang Rapik memandang rupa aku jijik ya amat. Siap gelak2 & tgk aku dr atas smpi bawah. Hmm..da berlarutan selama berbulan. Lunch td berjaya balas dendam. Dgn buat cara mcm ko...balas renungan. Yay!

    p/s Adam gak paling comey.

    ReplyDelete
  7. reveal le jawapan teka teki semalam...

    ReplyDelete
  8. u ni mcm kak nur, dulu2 kalau ada org laki jeling2 or tgk2 dia; terus kena jerkah "apa tengok2?"

    yang i pulak cma biasa la..lagi orang tengok..lagi i mengada nak control; bajet chomeyl wakakakka

    ReplyDelete
  9. huh! kt klinik tpt sy keje ade sorng mamat nih klau nak antar fail patient kt doctor kene lalu dpn lab kiteorg..asyik la pandang2 dlm lab smpai terteleng2 kepala dia..sampai vendor pun perasan bdk nih bt keje cm tu..tgk jgk staf lain..tp x de pun bt sampai mcm tu..skali tuh pernah sy dtg pg nk thumbprint..tgh tulis name kt buku kedatangan sy rs satu mcm rupenye member tu tgh intai balik pintu bilik rekod..sampai skang klau lalu dpn lab mesti tenung mcm x pernah tgk org..serius scary!

    ReplyDelete
  10. dia pandang sebab muka hang sangat menyenangkan... rasa macam kena stone.. khayal skit.. jangan la marah... :D

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat