Monday, April 18, 2011

Jason Mraz Jr



Jason Mraz Jr yang ni...

Pagi tadi masa aku nak bangun solat Subuh, aku nampak dia tak terlentang macam biasa... sedangkan aku baru je bon-bonkan dia sambil mengiring.
Dah pandai meniarap sendiri ropanya!
Ni mesti sebab makan 'suyan' (susu perisa durian) ni... Nanti aku blog pasal makan bubur kacang durian kat umah Yaya.


Jason Mraz Jr yang ni pulak...

... macam biasa... kekal notty & cheeky...


Haihhh..
Ubat flu ni mmg tak jalan la dengan aku. Poyo je siap bagi aku ngantuk, tapi x berkurang pun sakitnya.

10 comments:

  1. adam kalo sengih mmg copy paste aje ur face. cute! :)

    ReplyDelete
  2. so bolehlah ko start training budak berdua tu nyanyi lagu jason mraz ek

    ReplyDelete
  3. oyis,
    heee.confirm anak mama!

    ciklilyputih,
    kena bljr main gitar x?

    ReplyDelete
  4. im having flu & sore throat as well. get well soon is! i suka la jason mraz jr tuh. hihihihi

    ReplyDelete
  5. ololo ada style laaa...

    eh baju adam sama ngan aqeel la ;)

    ReplyDelete
  6. geram gile tengok adib!*geraammmm*
    cepat nya dah meniarap bella!aktif ni hehehehe

    adam ni jejaka idaman malaya!
    weh aku rasa nak bermenantukan adam laa...sangat lemah lembut dan bersopan santun!tutur kata nya pun sejuk telinga mendengar! :)

    ReplyDelete
  7. fizamior,
    get well soon!

    geeryder,
    baju tu i dpt hadiah contest.

    munira,
    hahaha.zahraa pun i tgk cool & sopan santun gitu. kalo berbesan, u letak hntrnzahraa tinggi x? haha

    ReplyDelete
  8. kena flu jugak.knur pun tak baik2 lg ni. get well soon. The 2 Jason Mraz JR mmg cute. Knu

    ReplyDelete
  9. aaah the flu bug has hit the kiddos...kecian kat diorg...
    mesti mama adib ni tak reti duk diam, tu yg tak ok..ye?
    get well soon!

    ReplyDelete
  10. adam! nyanyi lagu im yours satu kali! ^^

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat