Friday, April 15, 2011

Dating dengan Elissmie



Aku baru je balik dari lunch dan berdating dengan Elissmie. Hahaha...
1st time jumpa tapi beramas mesra dengan jayanya. Dan dah jadi macam sesi meluah perasaan pulak- membebelkan pihak tertentu yang menyusahkan orang :P
Tapi aku takde gambar nak tepek kat sini...sebab digicam aku rusak. Huhuhu...

Anyway, malam ni adalah malam yang best- sebab ada Maharaja Lawak. Hahaha.



Pilihan utama aku semestinyalah...


Semalam dengan gigihnya aku subscribe Mustika. Kalo diorang tak activate dalam masa 24jam seperti yang dijanjikan.... hmmm... KITA BAKOR! KITA BAKORRRR je!!!

p/s:
Rugi la orang yang gi training bola tampar tu tak dapat tengok live. Cinta tengok siaran ulangan ye nanti? Hahaha

6 comments:

  1. Tak bley nak tgk, kat umah nan ado astro nya...huhuhu...

    p/s: i nyer word verification 'lancu'..nasib dia tak tambah 'a' kat sbelah c tu...ekekeke...

    ReplyDelete
  2. wah best aaa... kitorang tak koser nak subscribe hihi. tak tau la kot nanti my parents pulak yang teringin nak subscribe. kito numpang yo lah.

    ReplyDelete
  3. i dah 2 hari bakor - bakor ayam la tp. x psl2 nak sebut bakor jgk :P

    ReplyDelete
  4. aku layan kat utube je. nk subsribe kang laki aku pi bako lak tv tu!!

    ReplyDelete
  5. cuma show kat channel berbayor kan? isk isk...

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat