Showing posts with label etc. Show all posts
Showing posts with label etc. Show all posts

Thursday, March 21, 2013

Street art in France


Draft untuk post entry ada 100, tapi takde masa lagi nak karang cantik-cantik.
Jom layan dulu gambar street art kat France, by OakOak.

Thursday, September 27, 2012

Mari membaca entry ini sambil menjaga kesihatan



Lalalala.... today I made my way to the lab very early in the morning. Funny to see the city was not busy as usual. No wonder la at once I went to the International Student centre, pukul 9 pun tak buka lagi.




The Datacom guy just came and set up my new desktop at my workstation. There's nothing wrong with the previous one. It's just my SV yang baik hati nak bagi aku guna a wider screen. Nasib baik aku duduk hujung, so takde la kantoi aku blogging ke facebooking ke. Heh



Eh alamak... Dah nak dating dengan SV la. Nak kena siapkan draft ni.
Tu la gatai sangat tunjuk rajin,meng-offer diri nak bagi dia belek draft sebelum submit ke IBP. 
Nanti sambung lagi la...

In the meantime, marilah menjaga kesihatan... *facepalm*




Friday, March 23, 2012

R U a Spelling Nazi like me?






Yup...aku ada pe'el sampai macam tu sekali. 
Teruk tak?

Contoh yang selalu aku jumpa adalah...
avg tu adalah abg
Bukannya AVG virus.

Kekadang tu, siap boleh menimbulkan ambiguity bila tetiba ada orang lain taip/sms 'syg' kat laki aku macam kes yang aku citer dulu tu (read HERE. Hehehe 

Tahap spelling nazi aku membuatkan aku perasan memang tepat la aku jadi auditor untuk vet soalan exam. Sebab mata aku cepat je tangkap grammatical errors, typo atau any kinds of errors. Hahaha. Macam la diri tu perfect sangat kan?

Tapi kalo ber'WhatsApp' atau sms dengan MrHubby, kalo ada typo, kitorang will laugh at each other. Nak nak bila guna touch screen ni. Macam gemuk sangat je jari aku. Hehehe. 
Alaaa..usik-usik membawa bahagia kan? Bila lagi nak mendajal laki sendiri :P



posted from Bloggeroid

Wednesday, March 14, 2012

Tuesday, February 28, 2012

Dilemma- If u know what I mean



Now that she is a BIG NO.






 Which one should I say yes to?

....or......

Nuffnang ads

My Heartbeat