Thursday, April 21, 2011

Adam bertemu Adam kerana bubur durian

Last Sat was a very busy day. After the playgroup, we went to Yaya's place. Malam pulak, ada wedding kat Bluewave.

Hmm... so, walaupun penat rushing tu, kitorang pegi gak la.
Satu, sebab aku suka kawan dengan Yaya. Dia sangat humble nak berkawan dengan aku yang biasa-biasa ni. The best part is she's funny.
Dua, kalo dah masuk kali ke-3, orang jemput pegi rumah, memang tak patut sangat la kalo tak pegi kan?
Tiga, sebab dia buat bubur durian special sempena...err... sempena aku nak datang. Hahaha. Best kan?

Aku suka sangat tengok Akmal debob ni... Muka anak-anak Yaya comel-comel la. Tengok genetik la kan?

Comel sampai aku rasa 'not bad apa ada dua anak lelaki?' -hahaha.
Cer kalo dapat babygirl, mesti ayat aku lain :P

Akmal tak senang duduk tengok Mama dia pangku adik Adib.


Makan kat taman luar rumah ni mengingatkan aku suasana kat Aussie dulu. Aku sukaaa sangat.
Bezanya kat Aussie, portion makanan mesti ciput-ciput je. Tapi kita orang Mesia, mesti la makan banyak kan? Hahaha.

Sambil mak-mak bergosip dengan bapak (Yaya's hubby takde- kene keje)... anak-anak main pool.

Bila Adam bertemu Adam...
asal nak jerit kat anak sendiri jer..."ADAMMMMM!!!" dah teragak-agak. Takut anak orang ingat kena marah. Hehehe


Akmal observe je. Dalam hati dia mesti kata "Korang tunggu la aku besar sikit..."




Gambar bubur durian???????
Laaa... aku ingat dah snap banyak.
Masa nak upload ni, baru aku sedar. Ropanya ada satu ni jer. Hishhh..nampak benor tak dan-dan nak makan :P


MrHubby pun suka si Akmal ni. Geramnyaaaa...
Yaya pulak dok geram-geram dengan Lil Adib.

Akmal munching a fries.
Haihhh... Tak sabar aku nak tunggu Lil Adib sebesar ni...


Sebelum balik, mesti la ada gambar berjemaah kan?

Adam kodam Yaya nangis-nangis tak kasi Lil Adam balik. Siap nak ikut kitorang balik. Kesian aku tengok.

p/s:
Yaya,
Sampai hari ni, aku sebut-sebut kat Lil Adam pasal main pool kat rumah kawan dia. Gamak dia confuse kot awat nama Adam jugak... so, aku address Adam ko as Muhammad Adam la.

TQ 4 having us!

8 comments:

  1. wahh..mesti best kau ye dihidangkan BUBUR DURIAN..mesti rasa special kann..hehe..
    Babe..yaya buat air ape tu..sedap???mesti sedapkan..sbb teko dia tu haa..unik..cantik..geram aku tgk..hahaha..

    ReplyDelete
  2. hihih mmg confius sungguh la bila nk pnaggil nama bila nama sama hihi

    lawa la kawasan umah dia..bestnya!

    ReplyDelete
  3. tengok kan pool yg chomeyl itu, tiba2 rasa mcm nak join budak2 tu berkubang dlm tu jugak ehehe

    ReplyDelete
  4. ko tau adam aku masa nangis cakap ape "mama adam nak ikut adam". aku nak marah pun tak jadi pastu aku tanya kenapa adam nak ikut die? , sambil nangis die jawab "sebab adam nak main dengan adam" again nak terburai perut aku gelak

    ReplyDelete
  5. bubur durian. nom nom nom.
    bila nak buat sendiri jugak ni...my hubby tak suka tu masalah dia..hehehe

    ReplyDelete
  6. hahaha
    sungguh la aku tak puas nak menatap gambo bubur durian itu!

    ReplyDelete
  7. uii,..bleh bayang masa nak panggil Adam tu, mesti dua2 org ingat diaorg..hehe..

    bubur durian? perghh,..lepas mandi lak tu makan..sedapp!! (tapi bebudak je yg mandi kan..hehe)

    ReplyDelete
  8. zeta,
    mmg rasa spesel.hehehe.
    air teh o dia pun sedap.

    eliza,
    mmg cantik rumah dia in & out.

    yatie chomeyl,
    hahaha.kalo i tetiba masuk dlm pool tu... abis kuar semua air.

    yaya,
    hahaha.drama king la kodam ni. nnt dtg umah aunty ye. tapi rumah aunty x best.

    elissmie,
    laki i pun xberapa suka mains2. so u buat, kita mkn dua org.hehehe

    h4ni3,
    mkn punya psl, terus lupa amik gmbr.

    nia,
    kalo i mandi dulu, jgnkan gmbr mknn je lupa snap...alamatnya lgsg xde gmbr ktorg le

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat