Friday, January 28, 2011

Forecasting is not easy


Baru few mths aku tak hadap students, which means tak formally converse in English during lectures.
Tiba-tiba tadi try menghadap report, terasa macam dah berkarat pulak. Uish... teruk nih. Nanti ditanya apa ditulis dalam report tu, mampuih aku kalo tak reti explain.

What should I do now?
Practise bercakap depan cermin?

Nay... it'd only make me hate myself (aku benci tengok expression yang dibuat-buat).

Or prolly the reflection will make me feel good about myself... (melampau ni, nanti aku perasan bagus pulak).


How ley? Susah betul nak forecast apa yang orang akan tanya...

Justify Full
Cinta... balik nanti kita speaking-speaking London eh?
Kalo tak dapat, kita skipping je la.

2 comments:

  1. susah juga ye bila dah lama tinggal... kena berlatih cakap sorang2 depan baby kut... :P

    ReplyDelete
  2. cuba tengok news at 8pm. normally at the end of the news they have forecast... weather forecast hehe...

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat