Saturday, January 29, 2011

Blogger award (from Kizzy)

Haha..Ni yang best ni... dpt award lagi.
Kali ni daripada Kizzy Nory lak. TQ dear.


1. Answer these questions :
-How long have you been blogging?
Uish..lama dah, 3yrs gitu. Ada gak yang backdated entries. Ehehe

-When did the first time you blogged?
2007. Walaupun aku tak 'private'kan blog ni, masa tu lama gak aku sengaja tak bagitau sesapa... sebab nak announce kat MrHubby on his birthday, as a surprise... sebab dia yang galakkan aku blogging.

-What is your purpose of making a blog?
As an online diary. Jaman sekarang, mana pulak aku nak sorok diari berbuku macam dulu kan? Dan lagi satu sebab aku suka kenal kawan-kawan baru, untuk bertukar-tukar cerita.

-Who inspired you so that your blog becoming like now?
Well, as I said... MrHubby encouraged me, sebab aku asyik dok citer tentang blog KakTeh, Bangkai and few more (that I adore the way they narrate the story). Citer yang best kalo cara penceritaan hampeh, tak guna gak kan?



2. Make post about this award
Ni... dah buat la ni.


3. Send this award to four other bloggers
So, now this award goes to:

4. Contact those bloggers and tell them about their award!
Okay, will do.

4 comments:

  1. betul! jaman skrg apa class pakai dairi buku... bila banjir, buku dairi pun hilang.... ni bila anak2 dah besar dia boleh baca gelakan zaman muda kita...:) love your blog IS!

    ReplyDelete
  2. me suka baca ur entry--and me sgt suka bila blog in english--sbb tak byk blog yg blog in full english :)

    jom join Heartbeat!

    ReplyDelete
  3. Sedar tak sedar lama jgk kita berblogging.. Bestkan!

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat