Sunday, January 16, 2011

Bloggers time: Jiji-Fify, Yaya, Fizamior

Antara benda-benda yang menghappykan aku dalam tempoh 'perintah berkurung' ni adalah mendapat kunjungan daripada orang yang jarang aku jumpa. Nak nak pulak drp bloggers. Special tau, bcoz I appreciate the virtual friendship (dah berapa kali aku mention psl benda ni dalam entries sebelum2 ni).


Lepas Zeta datang ke wad aritu, kali ni Jiji-Fify pulak.
Orang baru kawen stgh tahun la katakan... mesti tengah 'berharapan besar' kan?

Tengok lah tu (cewah, baju pun 'sedonden'. Kesian kau kena paksa pakai baju pink, Fify! Hihi)

Tengok sikit 'bakat terendam' tu. InsyaAllah tak lama lagi ada la rezeki korang.
Ingat tau..jangan dok buat sangat aksi melompat bila bergambar tu... :P


Raidoo, adik Jiji pun datang sebagai pengiring. Melayan Lil Adam yang asyik show off Ultraman/Monsters set dia.


Terpaksa la Raidoo ber'kapel' sementara dgn Lalan. Lalan ni pun ex-student aku gak.

Tengok tu...dah siap hadap keropok. Alasan dia, sebab tak berani pegang baby. Hehehe

To Jiji-Fify, Raidoo & Lalan... thanks a lot for the prezen. I loike! Lawa...

Then, Yaya pun ada datang gak. Disusuli oleh Fizamior.
Meriah la pot-pet-pot-pet... dari cerita bersalin, berpantang... melarat ke mengumpat Lady Gaga.

Gambar aku tak banyak..sebab aku rasa aku huduh. Haha.
Tengok la diorang... kemain selim lagi.

Haa... bang, jangan dok buat muka innocent situ. Dia pun join gak menceritakan ke'hangin'annya kat Lady Gaga yang dimaksudkan.

p/s:
Babes, aku tak taruk gambar kita bergosip tu.. nampak sangat ke'joyah'annye. Keh keh keh.

Si Adam Kodam Yaya yang hensem. Aku pun tak tau la nape aku sukaaaa sangat tengok muka dia.


Fizamior datang secara solo, maka takde la gambar Damia-calon-menantuku itu.

Masa mula datang, kemain sombong lagi Lil Adam taknak share Ultraman dengan Adam Kodam. Sekali masa nak balik... alololo... korang tengok la...


Dan sebab Fizamior sampai lewat, jadi kitorang sambung bergosip masa Yaya dah balik.

Ni aku cilok drp blog Fizamior.... gambar dia dengan Lil Adib.

Mmm... akan datang, dah ada lagi 3orang bloggers dalam list yang akan datang tengok Lil Adib. Besar hati aku. Maklumlah... rumah aku ni tak la lawa pun, tapi orang sudi gak datang...

6 comments:

  1. berlaku ketidak kesempatan disitu.. sibuk dok bodek kwn2 ni,kerah diorng bwk kite ke shah alam.. nk gak g tgk lil adam..

    ReplyDelete
  2. bilala nak gi visit you ni. tengok kalau dah sihat sikit next wk. skrg knur masih ada flu tak nak bg jangkit kat u & lil Adib pulak.

    ReplyDelete
  3. Wahhhhhh... Meriahnyer... Macam raya plak...

    ReplyDelete
  4. hhehee...sbb rmh tak lawa tu la nak dtg sgt,bagi tips deco.! hahhahaa... cait,miss la i. kalau x, dpt jumpa Yaya comei lagi!! my husband friday tu balik dinihari...so dia mls nak pegi jauh2 that saturday.haku je yg ia2 mem"plan" !!

    ReplyDelete
  5. happy tgk akak happy! mama saya kate, kalo kite bahgiakan tetamu yg dtg & kita happy dgn kedatangan mereka, insyaAllah dosa2 tuan rumah akan keluar dari pintu2 rumah masa tetamu balik.. :)

    so pasni nak dtg lagi lah! muahahah ;D

    ReplyDelete
  6. nurool,
    bymasa lagi. dont worry.

    TH,
    xpe..lps abis pantang nnt pun, leh jumpa lg.

    ayin masliza,
    haha. hari2 raya mcm ni, jenuh!

    salzahari,
    haha. kena kasi bota mcm eric leong dulu maa...

    jiji-fify,
    a'ah...dtg le. krg skit dosa akak yg bertambun tu

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat