Wednesday, January 23, 2013

WW- Honesty is the best policy


10 comments:

  1. Hahaha...sgtlah honest. Klo kat m;sia buat mcm nih agak2 ada tak org nak beli ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli sbb murah..tp xpakai. Standard la tu

      Delete
  2. Isabelle. Kalu anggun mcm ko...apa kisah ugly ke tidak sweater tu..aura ko menjadikan nya 'pretty'....kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn makbear... Alaa MB pun apa kurangnya.. Cheewah!!! Cakpong cakpong!!! ;)

      Delete
  3. Replies
    1. Xsmpi hati nak berdiri2 pilih kat situ..nnt org kata xde taste

      Delete
    2. Ko sorokkan dulu signage tu, bila dah pilih baru letak blk... ;)

      Delete
  4. katne kedai ni babe? klu ada org bkenan nk beli pun x jd beli sbb tkut kena kutuk beli ugly sweaters lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg pun.kena sorok2 beli..jgn bg org nmpk.hahaha

      Delete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat