Tuesday, November 9, 2010

Grrrr....



MrHubby is outstation. Tinggal la aku dengan Lil Adam kat umah. I'd be marking the exam papers.
Harus la boring nanti memerap dalam rumah jer.

Dalam pada boring tu, there's something yang bagi aku hangin pagi-pagi ni.

Aku malas la explain berkali-kali kat orang yang tak faham-faham.
Cakap bertapis berkias-kias, tak faham bahasa. Ingat nak jaga hati orang la.
Kang aku guna bahasa direct aku yang menikam ke jantung nanti, baru tau. Nak ke?


Tolong la...
Aku pun ada banyak benda nak pikir. Bukan nak pikir satu benda je.

At least, ingat la sikit... aku ni PREGNANT!!!
Bukan la nak bagi excuse, tapi hormonal imbalance tu dah sinonim dengan pregnant ladies.

Tu belum lagi aku list down segala perkara yang semak di kepala aku ni.
Elehhh..bukan kau tak tau pun!!! Ke saja mengada buat-buat tak tau???

Dah la. Malas aku nak layan!
Kalo aku yang tak berapa bijak ni, aku tak heran la susah nak faham penjelasan yang berulang kali.
Tapi lagi susah cakap dengan orang bijak yang tak faham-faham perkara simple.

7 comments:

  1. sabar kak..kalo time marah2 tu cuba gosok2 perut cakap2 ngn baby..maybe akn release sikit marah tu..

    ReplyDelete
  2. hai...
    sabar..dun marah2..nanti baby sedih..hehehe..tu ar memang pun time preggie kita emo skit..
    istighfar byk2 n tarik nafas dlm2...

    ReplyDelete
  3. hehehe...faham2.. :) luahkan kat belog kasi lega..

    ReplyDelete
  4. Blog it out....release the tension within ;p

    ReplyDelete
  5. huiyooooo!!!! abislah ma'am besar dah ngamok.. eh kak, awatnya? macam tau je. hik hik hik.

    p/s:word verification kali ni:patin.
    LAPARRRRRRRRR!!!!!

    ReplyDelete
  6. sabar2... hehe.. luahkan di sini kitorang sedia mendengar..

    ReplyDelete
  7. sape pulak la yg tak mengerti tu Belle?

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat