Tuesday, October 5, 2010

B*bi!!!


Bila kita marah, kebanyakan orang akan mencarut.
Antara perkataan yang terkeluar ialah "B*bi", "Monyet" dan yang sewaktu dengannya...

Pernah tak korang terfikir... Kenapa b*bi?


Ini adalah asal-usulnya... (from Precociously Naive.)


Sekian.

12 comments:

  1. dulukan majalah Ujang ade buat Din Beramboi temubual bersama Babi. Babi sedih nape semua org kalau marah je mesti sebut nama dia.

    Ni dialog yang aku ingat laa..

    Babi - aku tak puas ati la ngan manusia, din.

    Din - kenapa?

    Babi - ape2 je salah aku. sikit2 je nak salahkan aku. kalau manusia terpijak tahi ayam, dia sebut "babi la".. padahal tu bukan tahi aku, tu tahi ayam.


    kekeke..

    ReplyDelete
  2. wahahahhahahahahahahaha

    patut la! :p

    ReplyDelete
  3. owhh br aku tau sejarah nyer... tp cite azza pun lawak gak tu. heheh

    eh beb blog aku dh tukar url ko tau kan?? ini link http://faizlyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hahahaha.... kelakar azzamoro nyer komen.. kesian kat babi.. haihhh...

    ReplyDelete
  5. azzamoro,
    hahahaha. lawak giler b*bi.
    eh. b*bi jugak yg dpt nama.

    aidaikmal,
    ahahaha.ntahapahapa kan?

    elyn,
    mmg lawak.
    tau...tp x tukar lg kat link.

    amni,
    kesian2 pun, dia glamer gak

    ReplyDelete
  6. Adoyai... Si Babi ni lah.... hahhahha... Ayam punya salah Babi yg dpt nama...

    ReplyDelete
  7. alkisahnyaaa

    baru ku tauuuu
    tapi kalau siput babi, takde lak orang kesah, kan.. heheh

    ReplyDelete
  8. cikidong,
    kekekeke...

    adD,
    glamer apa kalo camtu?:P

    h4nie,
    camna siput tu leh dpt nama siput b*bi ye?

    ReplyDelete
  9. hahaha..mcm2 kau ni kan.. :)

    ReplyDelete
  10. i tgh baca blog u ni, aisyah climbed up on my lap, and yelled, 'Pig!' dia suka tgk pig tu, sbb kat sini they are pictured as comel2 gitu... sudahhhhh

    ReplyDelete
  11. zeta,
    xde keje lah tu

    oyis,
    i awal2 lagi masa introduce adam to pigs i ckp "pig... eee-yekk!!!"
    so, bagi dia pig tu comot & busuk. haha

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat