Wednesday, October 13, 2010

Octopus hands





Semalam xde entry.
Gara-gara I have been extremely bz bila dapat a good news from my boss on Monday (TQ, DrWan!)

Giler wei... good news yang menuntut kerja yang super banyak.
Dengan keadaan aku sekarang yang sikit-sikit penat, aku mengharapkan ada tangan octopus untuk buat banyak kerja at once. Hahaha



Arini pun sebenarnya bz. Haihhh...ingatkan dah end of semester ni, boleh rehat sikit, tapi banyak keje gak rupanya.

Kat rumah, jangan cakaplah... Dapur dah julung-julung kali berasap.
Najah ada cadangkan aritu... "kau sub kan je mana-mana keje yang boleh sub."

Maksud dia... baju untuk ironing ke, apa ke.

Aku dengan lajunya menjawab "Hee... tak payah tunggu pregnant, memang dah lama pun baju keje MrHubby aku hantar iron kat dobi. Kadang-kadang tu siap hantar cuci sekali walaupun ada washing machine kat rumah."

Hahaha. Malas kan?

Dulu memang aku segan nak hantar/collect baju-baju tu. Mesti aku suruh MrHubby yang hantar. Tapi ada sekali tu dia cerita ada sorang akak yang siap minta orang dobi ironkan dulu sehelai tudung anak dia yang dah nak gi sekolah agama lagi beberapa minit lagi....
Terus aku terfikir 'Malas aku xde la sampai tahap tu...'

Hehehe.

Korang ada yang malas macam aku jugak ke? Kekekeke

13 comments:

  1. suh la si adam tu tolong wat keje umah..kekekeke..

    ReplyDelete
  2. uis..siap suruh dobi ironkan tudung? pes time i dengar nih kui3x

    ReplyDelete
  3. bagi aku hantar baju dobi ni sebab tak cukup tangan nak wat keje2 rumah

    ReplyDelete
  4. kalau ada tangan mcm octopus, kena jadi lagi rajin. tak boleh malas2 dah..
    kalau mcm skrg, boleh bagi alasan 'tangan i dua jer.. mana sempat nak buat semua2 keje tu'...hehehe

    ReplyDelete
  5. hihi.. i masa kawin ni rajin skit, kalau masa bujang dulu lak pemalas, masa bujang rajin bebenor nganto dobi hehe

    ReplyDelete
  6. saya pun mls sejak dok umah ni..sbb umi sy terlampau rjn..hehe..sian kat umi..tp sifat mls ni mcm ssh je nk control..haisshh cmne nk kawin ni???

    ReplyDelete
  7. woit! anak lelaki la tuh! ekekeke confirm!

    ReplyDelete
  8. skrg dah malas nak masak sbb hubby tak de. anak2 suka mkn benda yg senang2 mcm pasta. mmg malas giler2 skrg. huhu

    ReplyDelete
  9. hahaha..tahap pemalas aku sama ngan kau lagik..or maybe sbb aku xde anak yg dah skolah kot..ntah2 sok2 aku pong jd camtu..ampunnn.. :p

    ReplyDelete
  10. wah apakah good news nya? naik pangkat kah? hehehe

    haaa i kalau boleh nak hantaq dobi gak! tapi kang kena karate ngn amin, dok umah tapi hantaq baju kat dobi. kehkehkeh

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. baju² atau tudung yg kena dry clean je i hantar :P

    ReplyDelete
  12. mcm pernah dgr je octpus hands ni :p anyway, u got strong reasons to be that lazy ;)

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat