Tuesday, October 26, 2010

28 & 29weeks-can u guess?

Kalo Mama nak pegi check up perut je, mesti ada sorang budak terkinja-kinja excited...
"Nanti Dr check Mama's tummy, ada adik..."
...bla...bla...

Actually, dia suka kat Dr. S sebab selalu dapat Vitamin C.
Siap dipeluk ciumnya Dr. tu bila dapat sebijik vitamin.
Elehh..mengada la kau, Adam. Vitamin sebotol Mama beli kat rumah, kau tak nak makan pun!!!


Ni last week, masa aku gi repeat MGTT tu. Tengok tu, kemain sayang sangat la kat adik dia.




Dan semalam kan aku pegi check up lagi.
Tengok tu, Mama nak amik gambar, dia pun sibuk enterframe.



Maka buat kesekian kalinya, aku pun cakap dengan Dr. S... "Dr, jenguk la sekali lagi kat situ..."

Pembantu klinik tu dah sengih-sengih sebab tiap kali kena scan, mesti aku lorat nak tengok 'di situ'. Hahaha

Dan... buat kesekian kalinya... TADAAAA!!!



Okay, lepas ni aku takkan tanya banyak dah...keh keh keh!


Korang dapat interpret tak gambar tu?

15 comments:

  1. yatie chomeyl,
    hehe...
    jap kita tunggu apa kata bloggers lain.

    ReplyDelete
  2. xdpt nampak la...cam blur je ;p
    girl kot!

    ReplyDelete
  3. aku yg rabun ayam ni..mmg la lg nmpk blur..tp aku guess girl..hehe..

    ReplyDelete
  4. blur la..or tiqah yg x reti tgk?? hehe..maklumla x de pengalaman

    ReplyDelete
  5. huwaa.. i sangat la fail kalau nengok gambar scan baby ni... tak pandai nak tengok, mana kaki mana tangan mana kepala pun i tak tau hehehe

    ReplyDelete
  6. is that a bird that i see? i have to pass la isabelle oi, mata mak ni x nmpk hape, mujur nmpk kaler black n while aje hohohoh

    ReplyDelete
  7. wohoho...
    suka hati i bila tengok mcm2 tekaan kwn2. awal2 ramai teka girl, last2 byk lak yg teka boy.
    anyway, yg tu nanti kita citer masa lain... sebab i xnak orang tertentu yg baca blog ni tau the sex of the baby.

    ReplyDelete
  8. kompem... boleh jadi geng ultraman adam.. kekekke

    ReplyDelete
  9. h4nie,
    hahaha. u r so doctor lah!

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat