Wednesday, September 19, 2012

Motivated not to work hard. Heh



Morning!!!
Sampai je kat laman uni tadi....
My oh my! I was excited upon seeing people with the graduation robes and mortar boards/bonnets outside of Bonython Hall in the uni this morning.

 

Tetiba terus berangan macam-macam.

InsyaAllah one day I would be amongst those people, yang sibuk bergambar sana-sini dengan scroll.
Seronoknya meraikan kejayaan dengan the loved ones around me.
Kalau dapat bawak Abah/Mak dan PIL kan best.
Hmmm... masa tu aku nak pakai baju apa ye?
Heee..melampau betul.


Well, actually pagi ni aku ada training kat Napier 210. So, kat main campus (North Terrace) je la.
Hazard Management Training je pun. Tapi bekas Lecturer OSH pun kena attend. Haihhh...No excuse.





Lepas training ni, I'll be hanging out with Victoria. Saja lepak-lepak dan nak minta dia ajar  balik ilmu EndNote yang dah berkarat kat kepala aku ni.
With that, apparently I am not going to Thebarton la today. Hehehe.



Oooops. Joe, my lab mate baru je call tanya whether I am going to the lab :P
Kantoi di situ.
Aku cuma kata aku ada training kat sini, dan dia kata "so, u are not coming to the lab later today?"

Aku pun mengiakan je la. Huahuahua
Lagipun dia bagitau, he'll not be around this afternoon. So, takde maknanya aku menganga sorang-sorang nanti.

Anyway, I just wanna enjoy the day. Taking it easy.

Eh... macam dah lari konsep pulak daripada cita-cita yang dok berbunga nak konvo tadi tu. Ngehehehe. 
Alaa.... kasi chance la. Sekarang tengah mid term break for a fortnight kan? :P
Ciao!!!












1 comment:

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat