Thursday, June 30, 2011

On your mark... get set...

Tonight, I will cook dinner. No eating out.
It's not gonna be a special meal though... just simple porridge. But I am excited!!! Know why?
Bcoz it's gonna be the first meal for my Lil Adib!!! *gedix*

Lil Adib Cikebonbon is 6mths today!!!
Yay!!! Alhamdulillah... dah setengah tahun pun rupanya. Cer korang tengok, dah pandai angkat badan.


On your mark... get set...
Tak lama lagi laju la mengukur seluruh rumah.

Another video of him being tickled with the pillow... (err...sila buat2 tak nampak tukang tickle kat sebelah tu ye)


video

I love u, smelly boys! :-*


11 comments:

  1. babe, sorry off topic

    dh lama i amik gmbr batttery d90 yg u request hari tu. bak mai emel u, i nk send

    sori sgt2 boleh terlupa nk inform u.

    bila kemas2 folder dlm hp mlm td, baru perasan gmbr tu x emel ke u lg huhuhu

    ReplyDelete
  2. alololo baru la ni nmpak gmbar lil'adib senyum. kalau x si adam je yg mnyengih *cough*dan maknya jugak*cough*

    ReplyDelete
  3. yatie chomeyl,
    hahaha.jap i bagi. eh babe.next mth myhubby is going to yokohama.

    adihana,
    ngeh ngeh ngeh...kau tgk x video tu dik?

    ReplyDelete
  4. Adam cheeky hensem!! Da besar lil Adib. Bila agaknye dpt ketemu. Uhuk.

    ReplyDelete
  5. Cpt masa berlalu..dah 6bln rupanya..
    Adib..selamat menjamu selera yea..suruh mama msk sedap2 tau.. :p

    ReplyDelete
  6. ooohhh... lil adib banyak ikut muka Sam.....Lil adam tu, tak payah citer lah, ikut acuan mamanya... comey..

    ReplyDelete
  7. rasa mcm sama pulak muka dua beradik ni..hr tu nampk lain.

    ReplyDelete
  8. ala,...Belle! Geram tengok anak ko nih, chumel sgt!

    ReplyDelete
  9. haa lil adib ni dah nak merangkak ke??
    cepatnyeeee hehe...

    lil adam sengih sebijik mama dia :p

    ReplyDelete
  10. Haih...rasa baru smlm ko beranak...arini dah 6 bulan suda...siap angkat montot lagi.. lps ni bukan takat ukur rumah, siap tolong lap sekali...keh keh keh

    ReplyDelete
  11. cpt nya dah 6 bln. slmt menjamu selera la ye lil adib hihih

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat