Monday, June 27, 2011

Lunch at Restoran Windmill

Dah byk kali gak MrHubby dok sebut tingin nak makan kat Restoran Windmill kat Plaza Shah Alam ni. Tapi aku x berapa nak, sebab long long ago aku dah pernah try yang kat SJ. Walaupun outlet lain, tapi kalo dah tak sedap tu, tak sedap la kan?

This time bila aku tengok Elissmie & Niza Kancilbiru buat review, aku pun menggagahkan diri untuk try.

Lil Adam sekarang adalah lebai yang tolong baca doa makan. Kadang tu bila dah makan, tetiba dia sebut ..."Hah?! I forgot!!!"... Hahaha. Kes pelahap sampai terlupa baca doa la ni...



Fried rice for Lil Adam- yang ni sedap.4 stars outta 5.




MrHubby order Beef Stroganoff. Serius tak sedap. Aku bagi 1bintang je.



Aku as usual, pantang jumpa kambing- lambshank le jwbnya. Yang ni boleh la 3.5bintang.
[image_4

Bottomless Iced Lemon Tea and Yam Ice Cream rasa as they are la.



Service: Excellent.

Ambience: Cozy with dimmed light, tapi saluran ventilation kat bumbung tu elok le ditutup.

Price: Costly,unless u go for Lunch Sets

Will I return there? Most likely not. Biar la spare tyre aku mengembang kerana makanan yang betul2 to die for. Baru berbaloi. Hehe

posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. Spare tyre aku bertambah2 da lately. Walau hanya makan 1-2kali sehari. Huhuhu.

    ReplyDelete
  2. My spare tyre pun sdg giat berkembang juga....cukup masa dia meletuplah...suke suke

    ReplyDelete
  3. satu lagi cawangan dia kat jusco bkt tinggi,..tapi same la dgn ko Belle, cukup la sekali je.

    ReplyDelete
  4. kalo pegi orang belanja, aku laju jaa :) hahahaha..

    bila aku nak belanja ko ni erk.minggu ni ko free?

    ReplyDelete
  5. Tifa baru teringin nak makan kat Windmill, my hubby kata macam tak sedap , tapi bini dia ni degil nak pergi ...so kesimpulannya ...tak payah pergi lepas kawan -kawan dah buat review .tengs....

    ReplyDelete
  6. haaa u dah pi second time, tah2 lepas 2-3 tahun nanti teringin balik nak pi mana tau. haha!

    spare tyre..tsk tsk! i hate mineeeeee!

    ReplyDelete
  7. Amboi lebai..i forgot u.. :p

    ReplyDelete
  8. aku pergi dan engkau dah balik... :D

    ReplyDelete
  9. yes, mahal...baik gi chillis lagi berbaloi...

    ReplyDelete
  10. lamb shoulder tu, kalau gravy black pepper tak best, tapi kalau mushroom dia sedap...:)

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat