Wednesday, May 5, 2010

Sayangnya dia kat Atuka

Yes, u read it right. It's Atuka, not Atuk.
Atuka refers to "Bertukar!!!" yang Masked Rider jerit bila nak berubah rupa jadi superhero. And Lil Adam is so fond of it.


As we went to the Metrojaya Warehouse Sale last Sunday, MrHubby bought the figurine for him. Dapat je benda alah tu... terus diam, ikut jer wherever MrHubby went. (Kalao tidak, jenuh kejar dia lari-lari kat situ).

Tiba masa nak tidur, dia letakkan Atuka tu tepi dia, siap diselimutkan lagi.



Hehehe...ni muka noti buat2 tido (sambil senyum) bila dia tau Mama amik gambar.

10 comments:

  1. hehehehehe.... siap selimut bawak tido lagi.... adam tak bertukar jugak ke??

    i suka muka buat2 tido tu!!!!! so comel la.... gewamss!!!!

    ReplyDelete
  2. haha comey je....cm kawn baik lak ngan 'atuka'

    ReplyDelete
  3. fizamior,
    adam bertkuar jadi noti la. siap offer bonbon kat atuka lagi (dgn bunyi mulut terpecap2).eee..geram betul budak noti tu.

    lin,
    tunggu la smpi dia jeles mcm dgn babylion aritu.

    ReplyDelete
  4. Aku jeles laaa mainan budak laki ni! mcm nak beli je utk anis! aku ada konflik besar nak beli mainan pink pink .. mainan masak masak atau anak patung pompan!!

    taknak aku ajar anak aku suka Barbie..

    Ingat nak ajar suka sailor moon!! wah gereks!

    ReplyDelete
  5. hehe sungguh kiut la... hehe......

    ReplyDelete
  6. jiji,
    nanti jumpa anis, aku bagi ultraman kat dia..hehe.

    toughcookie,
    hehe. perasan kiut la tu

    ReplyDelete
  7. haha atuka pun joint tido??

    ReplyDelete
  8. amboi atuka pun dapat selimut....
    :D

    ReplyDelete
  9. elyn,
    konon2 je tu. tgk la muka noti tu.

    lady,
    penyayang sgt la cikebum tu.

    ReplyDelete
  10. alolololo dah tak main ngan tiger leh cakap dah..... besa dah dieeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.