Tuesday, April 28, 2009

Buta IT?


Yesterday, I filled in an online form... and was asked to rate my computer skills and internet skills. Beginner, intermediate or advanced.

Now I am dwelt- have I rated myself wrongly? Ngeeee :P

C.fu would definitely roll on the floor and laugh at me if he saw the form, as he really knows my ability. Eleh...nak bega template pun, tanya Belladonna and Berrybear.



But at least, hey... I know... when it says...

"The client-server system is connected to a broadband network interface. Eventhough you connect your joystick to the client's port, the server should be able to detect it without any problems as the system has a Plug and Play mode."

it is not translated as...

"Sistem pelanggan dan pelayan bersambung kepada antaramuka rangkaian jalurlebar. Walaupun anda mencucuk kayuria anda ke lubang pelanggan, pelayan tetap akan mengetahuinya tanpa sebarang masalah kerana sistem tersebut mempunyai fungsi cucuk dan main."

5 comments:

  1. Fuyoo... Ayah komen pakai iPod, tbh duduk dalam meeting yg membosankan kt hq.ni kira buta it tk

    ReplyDelete
  2. Hahaha.... Ayh komen pakai ipod ni, kt bilik meeting kt hq.kira buta it tk?

    ReplyDelete
  3. fuiyoo... x hengattt!
    err... dah syoq guna ipod tu, musti xde chance nak jadi harta mama ni. ishhh... (sentap2 tangan)

    ReplyDelete
  4. ni bukan buta IT...
    ni dah kira jakun IT nih...
    mentang2 la ipod nano baru

    ReplyDelete
  5. Hehe... Hari ni sangkut dlm meeting lg.acik jgn jeles hehe... N also yone, haha... Aku sengkebat, err.. Tuhan murka tk? Alamak, bateri nak abis pulak. I love u syg

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat