Friday, October 7, 2011

One is done, the other is soon


Alhamdulillah... tak-senang-duduk aku semalam berakhir dengan sengihan sampai ke telinga bila semua berjalan lancar.
  1. Sebab panel yang diva itu keluar untuk conduct lab.
  2. Sebab aku tak ditanya soalan pelik-pelik. Maybe presentation aku tu sparkling clear, atau panelists semua dah malas nak dengar, tak tau la... Hehehe

Lega yang amat sangat sampai aku rasa semalam nak makan macam-macam dan tidur dalam kekufuran. Dan sampai pagi ni rasa macam liat nak datang keje sebab satu bala besar dah settle. Melampau betul.


Dear my blog readers,
Terima kasih atas doa dan semangat korang ye.

27 Okt nanti aku akan semak kepala lagi sekali, tapi rasanya tak teruk sangat kot... sebab aku dah well-prepared.


p/s:
Korang pelik tak camna aku leh ada gambar-gambar ni? Cer teka sapa yang snap? Muehehe

5 comments:

  1. ahah misteri betul photographer u ni.. takkan dr wan kot? haha

    ReplyDelete
  2. kellest tau kak belle! siap ada paparazi gituh! hehehe

    ReplyDelete
  3. hah...
    sape yang ambik gambar tuh?
    takkan lah panel kut.. hehe..

    ReplyDelete
  4. kak..!!cakap la on of the panelists is ur husband..????? cis..

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat