Monday, October 24, 2011

Majalah NUR Nov 2011- page 128


Jangan lupa beli Majalah NUR Bulan November 2011 punya ye.


There's a 3-page write-up about someone you know!!! 
Hint: Page 128

Ehem ehem ;)

11 comments:

  1. Wah! Kak Belle masuk majalah ler tuh! =)

    ReplyDelete
  2. aiseyy... td baru belek2 kat canteen.. tak bukak plak page tuh

    ReplyDelete
  3. kau ke? hish kene beli ni. hehe

    ReplyDelete
  4. aah ko ke yg tulis? kalau yer, aku nak beli.

    ReplyDelete
  5. eleh ko la tu kan. nanati aku pi beli ek

    ReplyDelete
  6. ahhahahaha...i dah baca dh....jelessssssss gitu...tehehehhehe

    ReplyDelete
  7. er.. apa tu? apa tu? ala nak beli ke? mana nak dpt ah?(aku tak biasa beli majalah.. aku beli buku lain) kalau mcm tu...(berkira-kira nak tumpang baca je kat kedai buku)muka surat 128 kan? hehehe..

    ReplyDelete
  8. melampau x kalo mintak scan and post entry? bkn apa, x dpt nak beli la Is. masalah logistik

    ReplyDelete
  9. Dah tgk kat majalah Nur online.

    "Pensyarah Muda Berjiwa Besar"

    Hehehe... Baru tau nama sebenar Is.
    Tahniah! Tahniah! Sonok laa dapat masuk majalah. Hihi...

    ReplyDelete
  10. wah u ke dalam tu? nanti i tumpang belek dkt kedai magazine jer yer hehe

    ReplyDelete
  11. alamak page2 merah dah koyaklah=)huhu tak dapat nengok..cube cer cer cita cket aper yanga ada??huhu gurau jerk

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat