Monday, April 15, 2013

Wahai warga Adelaide yang gemuk, sila la undergo surgery!

Mulai sekarang, aku akan melihat orang-orang gemuk di sekitar South Australia dengan penuh setim kasih sayang.



Bukan lagi dengan persoalan yang mencucuk-cucuk kepala "Tak susah ke matsaleh ni nak cari baju? Agak-agak dia ni nak masuk The Biggest Loser tak?"

Sekarang ni, aku mengharap sangat South Australians (esp. Adelaideans) gemuk. Hehehe. Tapi gemuk yang ada niat untuk undergo surgery la. Kalau takat gemuk yang nak disimpan, buat apa.
Tak kira la abdominoplasty surgery, atau nak operate dan buang breasts ke (due to potential breast cancer)...Janji diorang nak bagi isi-isi lebihan tu kat aku.

Bukan la aku nak tempek isi-isi tu kat badan aku. Badan aku pun sedang rancak mengumpul lapisan insulator to keep me warm sempena winter yang akan datang. Hehe.
Aku nak slabs of the abdomen bcoz I need the SKIN!!!



Maybe ada yang dah baca aritu, dah tau la sikit pasal projek aku yang menggunakan kulit manusia.

Tapi, the latest news yang aku dapat, lately tak ramai orang undergo surgery. Maybe dalam 6 surgery je setahun. So, maknanya, tak banyak sangat la 'bongkah isi yang berkulit' yang boleh dapat, nak nak kalau orang tu gemuk.


Kalo macam tu la gayanya, I might have to work on animal skin.. pig skin is the most likely. Sebab lagi senang nak dapat, berbanding dengan binatang lain.

Lepas tu, co-SV aku pun tanya "Which one do you prefer - pig skin or dead people's skin?"

Daripada pig skin yang membuatkan aku jenuh nak samak tiap hari,  baik aku guna human cadaver skin, a.k.a kulit orang mati.
Last aku tengok post mortem dulu, masa practical training kat HKL. Lama dah tu. Tapi cadaver skin ni tak best sangat la kot, sebab maybe dah treated dengan chemicals. Haihhh...

Gini je la....


Marilah kita sama-sama mendoakan supaya ramai orang berisi lebih kat South Australia ni mendapat hidayah untuk operate buat 'tummy tuck'.

Maybe aku kena start edar flyer kat Rundle Mall  kat potential victims.


Atas flyer tu kena ada ayat 'You too, can look fabulous like Angelina Jolie  (after tummy tuck). Gimme that extra flabby parts'.

4 comments:

  1. nak buang lemak tang perut je
    tang lain okey lagi.hahaha

    ReplyDelete
  2. lemak aku nak tak? hahahahaha

    kalau la free jer surgery, nak je buat :p

    ReplyDelete
  3. Kalau lemak tu boleh sedut aje tanpa surgery best jugak..hehe..takut pisau...



    ReplyDelete
  4. aku pun nak buang spare tyre ceasrian ni
    ahaha
    berlipat2 weih
    peha maintain and bonto maintain
    boleh tak!?
    kang ade yg tumbang kang sbb tak stabil lemak dalam tubuh
    wakakaka
    wei
    lipo suction bahaya tak?!

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat