Wednesday, December 7, 2011

Lil Adam at work


This morning, Lil Adam claimed he wasn't feeling well. Ada gak terfikir kot itu cuma drama swasta (nape orang tak panggil drama kerajaan ek? owh..maksud dia lain ekk?)
But since pagi tadi dia mengigau, aku takut pulak nak take things for granted.

So, I decided to let him follow me to the office... dengan segala pesan azimat dan syarat supaya jangan berbuat onar masa aku sibuk buat keje.

Well, he behaves... so far la.
Ni tadi dia sibuk dok gunting segala kertas dan buat artwork yang dia je faham nilai artistik tu.


Sekarang dah tergolek tido.


Kesian dia.
Ofis aku ni bukan la selesa mana sangat pun. Tapi takpe la...yang penting, dia depan mata aku.


p/s:
Dulu masa Lil Adam dihantar kat sitter yang asyik-asyik amik cuti tu, selalu gak terpaksa bawak dia datang ofis. Masa tu dia kecik lagi..nak tidokan pun kena bagi bonbon dulu.
Haishhh..dah besar dan panjang anak Mama rupanya (perlukah aku terasa tua?)

2 comments:

  1. Belle.. haku pon pening kalau taska cuti.. adakala bawa gak pi opiz tapi shinta selalu x bagi can aku keja baik-baik.. huh...

    *gud boy anak ko :)

    ReplyDelete
  2. Untuk soalan terakhir, jawapannya adalah PERLU!!! hahaha (sebab kami yang lain nak perasan muda~ hehehe)

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat