Saturday, September 26, 2015

Florey again!!!


It's the Florey International Postgraduate Research Conference again!
Orang beraya korban, aku berkorban dengan cara pegi Wine Centre. Kehkehkeh.


Sebenarnya Florey ni conference suka-suka je bagi aku. I should have joined yang Public Health conference dengan Jane je.

Anyway, posing dulu dengan mamat nih, Austin Milton. Dia boleh cakap Melayu woh. Well, biasanya Aussies yang boleh cakap bahasa kita ni, sebab diorang pernah dok/ kerja kat Indonesia.


Yours truly with So Young-- being playful while listening to the talk..


Other resons I attend the conference (selain present)...adalah...

Meeting friends....




....and ahhhh....the scones!!!
Scones kat Wine Centre ni la yang buat aku terigau-igau sejak Florey conference last year.



Alang-alang dah dapat, takkan la makan sebijik je kan? Hehehehe.
So Young je nampak teragak-agak xtau nak pilih yang mana.




Sungguh-sungguh explain kat these ladies (Meena and Arisara) tentang study aku. Hihihi.


Tapi tak la ye-ye-o macam explain kat judges. Hahahahahaharusss.


Anyway, kali ni, Yati berjaya bawak balik Prize. Aku balik dengan sengihan dan perut lapar....dan terus gi makan kat Pondok Daun dengan family.

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat