Tuesday, September 15, 2015

Waffle King

*backdated entry*



What else can you do when the husband is out playing sports (table tennis) with his friends?

Makan!!!

Hahahaha.

Tak agak-agak betul.
But well, macam tu la aku.

This time, Wen and I went to Waffle King kat Sturt Rd.
Waffle dia memang dikatakan best jugak kat Adelaide.  So, mesti la kena try kan?



I.D kat Waffle King ni memang perghhh... macam baca buku cerita jaman dolu.  Ala-ala cerita The Emperor's New Clothes.


Maka, adalah menjadi satu kemestian untuk bergambar dengan dinding. Wakakakaka.




Gambar botol pun nak snap.
Punya suka aku lah *flipshijab*

We had to pretend and remain sane bila tengok waffle dihidang.
Arghhhh... stress aku nengok gambar ni, mengenangkan berapa kilo gula masuk dalam badan. Tapi apakan daya, iman tak kuat. Waffle dan ice cream licin aku telan. Siap Wen punya pun aku rasa (read: makan jugak, actually)




Ni standard Asians la ni... datang makanan je, sibuk nak amik gambar.
The first few mins, no one shall touch the food, until the photos are taken. Kehkehkeh.


Lepas makan, selfie sikit kat luar kedai...



Wen ni memang muka dia lawa.
Sebab tu aku benci amik gambar dengan orang lawa. Automatik muka aku nampak pucat.
#alasan #takbolehblah

2 comments:

  1. entry 2015. tp awat baru kua kat dashboard? 3 entry plak tu. igt sis buat marathon entry ngeee

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat