Friday, January 6, 2012

Rozita Che Wan ke Rahimah Rahim nie?

Cer korang telek gambar ni betul-betul.
Kalo korang terer, cuba teka...adakah ini Rahimah Rahim... atau  
 
Rozita Che Wan?

"

Ehehehe. 


Majalah lama yang memuatkan gambar Che Ta menjadi model fesyen ni is somewhat yearsssss ago. 
Tapi yang mana nampak lagi muda remaja compared to yang bawah ni?


Hahaha. Okay lah...
Mari kita bersangka baik.
Ni mesti make-up techniques ni (Wah, macam alasan Rohana Jalil la). Dolu-dolu kan mekap memang kaler mambrang gitu. Bulu mata pelesu pun tak wujud lagi kot.

Or...maybe kesan menjadi duta yang tak pakai Safi Rania Gold. Kan? Kan?

Korang ingat lagi aritu aku cuba berevolusi jadi RCW? (check it out HERE)
Setelah 2 bulan gitu aku guna SRG, aku rasa err..muka aku tak evolve pun. Wakakaka. Next entry nanti korang tengok muka aku ye?


Dan dalam majalah yang sama gak ada Ayu Raudhah, adik RCW.

Tapi muka dia  tak banyak beza pun kan?
Except that keruncingan muka tu la...maybe dah lose weight kot.


1 comment:

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat