Friday, May 6, 2011

Ishhh..tak nak ngaku lagi?

Ramai sangat lah artis sekarang ni yang tetiba muncul sangat lawa sedangkan dulu muka 'selenga' jer. Standard la kan... BOTOX!

Bila tanya, ada yang cakap "make up effects" la.... kesan wuduk yang sempurna la... makan tempe la... (eh, yang tu mantan MB. Silap!)

Cer korang telek.... ni aku letak gambar sikit2 je la...

Kris Dayanti dulu...



...dan kini...
(Masa kuar fatwa kata botox tu haram, dia cakap terkejut dgr fatwa tu--- sebab dia dah buat)




Azharina lak pernah ngaku cucuk kolagen kat dagu. Ni gambar lama...

Tengok la dagu dia sekarang... kelasss ko, Maria!




Zahida Rafik pun pernah bengkak bibir (seingat aku) sampai kunun tobat dan kuarkan balik benda tu dari muka dia...

Selepas botox




Angelina Jolie- yang terkenal dengan bee-stung lips dia...

rupanya cenggini je rupa dia yang dulu...




Dan paling aku rasa tak-boleh-blah adalah bila Kilafairy (anak Rohana Jalil) muncul sebagai artis quite recently. Katanya bibir ala-Angie tu ori.

Tapi kalo mak dia sendiri pernah admit guna botox (sebelum kuar fatwa dulu)... korang pun boleh fikir sendiri la kan?

Selepas botox
Ishh..macam nyah pulak aku tengok. Auwww!!!



12 comments:

  1. Aku lagi suka tgk KD dlu. Sweet je. Sape2 kata sbb wudhu' mmg hampas kelapa btl la. Xpenah lak aku dgr org dlu2 berwudhu' sampai bibir bengkak mcm kena sengat lebah. Hahaha.

    ReplyDelete
  2. ohhhh angelina jolie dulu taklah se hot mana pun eh. kalau i botox..sure i pun cun macam dia gak. hahahahha!

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. <-----------xpakai botox pun lawa jgak...hahaha

    ReplyDelete
  4. baru tau muka azharina dolu-dolu cam gitu heehehehehehehe ;)

    ReplyDelete
  5. aku memang suke entry cam ni... hehehe...

    ReplyDelete
  6. rohana jalil ker tu?
    dah ropa makcik2 dah pun.. kalo x botox lagi lawo agaknya

    ReplyDelete
  7. angelina jolie yg dulu2 rupanya tak gojess pun heheh

    ReplyDelete
  8. biasala banyak je yg cakap pakai tu pakai ni mcm K. Anita Sarawak tu pun mcm tak percaya je bukan botox. Dia cakap pakai losen pelembap muka selalu. iyelah tu.

    ReplyDelete
  9. i hate kill-a-fairy,posing sume nk mendada + menonggek :p

    ReplyDelete
  10. berlambak artis skg suntik botox...sampai pipi dah bengkak, mata ke atas..ingat lawa ker???!!
    tu pun nak tipu lagi....haish!

    ReplyDelete
  11. muka angie tu sama kot.cuma dulu dia umur 13 tahun and ada baby fat gitew,kening tak cukur,tak pakai mekap,pastu ada braces lg

    ReplyDelete
  12. bukan botox la..plastic surgery! ko ni igt zaman kuno sgt ke semua nak buat botox. plastic surgery lagi nampak real. kalau ko nampak muka mcm ketat je ..haa..itummg botox. tapi kalau muka lek2 cam kita2 itu dah went under the knife..maksud aku plastic surgery.
    banyak artis malaysia yang aku tau buat plastic surgery.yg kerap buat is erra fazira. ni pun aku tau sebab aunty aku buat plastic surgery jugak kat one of hospital prestige la kat kl ni.the doctor told her. dan banyak lagi la..kalau muka mcm bobok..maksud aku ko nampak mcm jatuh2..bengkak2..itu filler..filler tu lain skit dari botox.

    sekian. itu je lah..sebab aku pun amik filler.sebab tu aku tau. tp bila tgk kesan dia kat muka pelakon nanu..aku takut nak amik filler dah.

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat