Friday, October 30, 2015

Sausage partaaaayyyyy


Lunch time hari-hari biasa ada masanya aku join duduk kat meja bulat tu. Tapi lately aku selalu makan depan PC je sambil hadap tesis je. 

So, adalah menjadi satu keperluan untuk sekali-sekala melarat hadap lunch sampai setengah hari. Heh. Tak padan dengan busy. 

Tapi memandangkan once in every 3 or 4 months je dapat buat onar macam ni, maka tetap la ada masa untuk geng OEH Lab ktorang berkumpul dan socialize sambil makan-makan.

Cuma kali ni kitorang buat BBQ untuk makan sausage.
Yummm..sausage partayyyy!

Nak tau aku free tak free, tengok la aku tak pasal-pasal rajin terlebih, gi buat invitation, menu ngan label. Wahahaha.
Over tau.
Aku rasa, aku ni sesuai jadi party planner la.


Gosh.
I am definitely gonna miss this soon


Kadang-kadang je aku dapat cari masa ikut Joe shopping barang nak masak. Tapi kali ni since dah free la sangat sikit, aku pun ikut la ke Central Market.


Mula-mula beli sausage. 
Macam-macam variant ada; pork and rocket, chicken and sundried tomato, wagyu, beef chipolatas,  and chiwapchichi.


Tak ketinggalan jugak kangaroo sausage and bratwurst sausage.

Dan untuk aku... mesti la special punya. Halal selection. Hehehe

Lepas tu pegi Coles, beli sayur, buah, dressing ngan drinks. Time ni sempat la aku belanja sikit, sebab aritu dapat duit award tu. 
Kalau ikutkan, memang Joe tak bagi pun aku bayar. Selama ni, asal makan-makan je, aku memang makan free. Hahaha. #thebeautyofbeingastudent





Balik lab, apa lagi? Masak la.
Kalau Joe yang jaga BBQ memang alamatnya semua orang makan polyaromatic hydrocarbon la. Nasib baik Michael tolong masak.


Setting the table.





Gigih kan aku siap buat labek utk setiap jenis sausages. LOL.
Cer kalau buat PhD pun rajin cenggini. Sejuk hati supervisors.




Makan time!!!



This is soooo Aussie. 
Barbie with beers (or in this case, wine.)
Diorang la kan, aku minum la air oren.




One shot-- of everybody!


Ahhhh... Sedapnya.
Kat Malaysia nanti mana la nak dapat sausage fresh macam ni dah. Huhu


No comments:

Post a Comment

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat