Monday, October 26, 2015

Moana with Paul and Jane

Jane has always been my dear friend.
Walaupun dia tu boleh dikatakan tahap mak-mak, tapi disebabkan aku pun dah kategori mak-dua-anak, maka we are on the same wavelength la.
Cuma bebelan dia kat anak-anak yang dah 20's, dan aku pulak membebel pasal anak-anak yang masih kecik.




Busy dengan PhD punya pasal, maka jarang la dapat kitorang lepak berjemaah- unless kalau aku gi Terrace Towers untuk Writing Group, atau bila dia singgah Thebarton untuk jumpa aku.


So, kali ni kitorang plan untuk gi beach sama-sama.




Kali ni kitorang ke Moana.
Cantikkkkk...


Korang faham je la. MatSaleh jenis bentang towel, bawak sebotol beer or so, dah kira picnic dah.
Tapi orang Malaysia, selagi boleh nak bawak periuk nasi lemak, roti, kuih, cerek kopi segala ---bukan picnic namanya.


Maka untuk tidak membusukkan nama Malaysians dari segi cara berpicnic yang lebih kepada konsep nak-melantak-di-tepi-laut, aku cuma bawak dua jenis kuih.


Rajin pulak Paul melayan Lil Adam dan Lil Adib dengan surf boards.








Aku, MrHubby ngan Jane? Mula-mula bersembang la dulu...Lepas tu baru main air.
Heh heh.






Puas anak-anak main air, kitorang pun ngemas untuk balik.



Tapi singgah ngeteh jap kat rumah diorang.
Rumah diorang lawanya humang aiiiiiiiii.


Paul petikkan bunga sikit dari backyard dia untuk aku.
Wheee!!! Cantik!


Suka betul dia melayan anak-anak aku.


"Round and round the garden.... like a teddy bear..."


Cantik giler rumah diorang.
Tak terbayang bila diorang nak jual rumah tu untuk pindah ke beach house. They sure know how to enjoy life.

One of us in the beautiful front yard.



Haihhh...indahnya kalau aku boleh beli rumah tu.






No comments:

Post a Comment

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat