Thursday, March 20, 2014

Meet and Greet 2014


Meet and Greet ni is like a welcoming event for the new students with Education Malaysia Australia (EMA). It's an annual event, tapi last year aku tak attend pun, konon bajet bukan junior la. Eh. bukan...bukan... actually I was up to something else.


Well, this year ramai jugak budak baru, mostly undergrads.
Overwhelmed kejap tengok ramai sangat! @_@ Confirm aku takkan dapat identify each and everyone of them kalo ramai macam ni.


The first few words by Aqief (the President) and Rehanna (the Vice, a.k.a Pengarah Program).

Lepas serious-serious, kita sengih depan camera. Mihmihmih.
Ni le keja aku bila duduk kat belakang.

Sebab tu la bila event dengan students aku sendiri, kalau kena duduk semeja dengan VIP, aku mula panas vontot. Maklumlah.. kena kontrol ayu gittew- so not me!


The main agenda was mendengar amanat dan harapan to the new students....
Dr. J, En Shazalli (MARA) and Us Azziyadi (the attache in charge of South Australia now).


Habis speech, apa lagi?
Break for makan la.

Kuih kemain colourful, uolss.
Actually kuih yang kaler merah dan hijau tu aku ler yang buat. Jenuh jugak la berjaga, sebab malam sebelum tu, siap dengan briefing/ meeting bagai... so balik rumah dah la lewat, penat pulak tu.



Dr J and Us Azziyadi busy Whatsapp-ing with their team, sebab ada VIP nak turun.


Yours truly with orang kuat Kelab UMNO; Ezzah, Shakirah, Durra & Afi.


Part of MyPSA(SA) Committee, with EMA.
Eh camna leh ada tersesat pulak sorang yang bukan AJK?


Dah habis event... sempat lagi selfie with Dr J, uolls! Hewhewhew.



Some pics during CCC (the meeting), the day before...

While the guys were BBQ-ing...

 ..the ladies were busy selfy-ing.
Note: Muka aku nampak besar macam talam sebab aku paling dekat dengan kamera, bukan sebab gemok. Tolong lah percaya. Hahaha


Malamnya, start dengan briefing by EMA....



Tengah meeting, sempat lagi sengih kat kamera dengan Hajar and Afi.


Break for dinner.

MASCA President and the Vice- orang sibuk makan, diorang sibuk berbincang lagi.


Kita tengok pinggan sapa paling penuh. Hahaha
Makan nasi ayam penyet dengan sate uolls.  Nyum nyum.


Smile!!!!


Lepas makan, sambung meeting sikit lagi. 
Tapi bila berat perut berkadar terus dengan berat kelopak mata... aishhh... Standard la tu.



Just a photo of almost everybody before dismissal.
 
The affiliates: MASCA, MyPSA(SA), Kelab UMNO, AUMSA, ISMA.

Aku duduk kat depan bukanlah sebab aku ni somebody, tapi sebab aku renjong sangat, sampai terlindung adik-adik kat belakang tu kalau aku berdiri. Hehehe. Privilege?

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat