Sunday, July 10, 2011

Beres, sih...

Orang lain kecoh berhimpun untuk Bersih 2.0. Yang tak berhimpun pun membebel di FB/twitter sampai aku nak tergelak bila dah terserlah diorang tu pro atau anti gomen.

Kawan-kawan blogger/twitter ramai yang trapped in jam. Kalo dah ada agenda, takde pilihan la kan? Tak terbayang aku berjam-jam dalam keta tapi hanya gerak sedepa.

Tak ketinggalan gak yang ambil langkah selamat macam aku... dok dalam umah diam-diam.

Bersih aku hari ni....
  • BERSIHkan (mandikan) Lil Adam & Lil Adib.
  • BERSIHkan diri (mandi ler)
  • BERSIHkan bilik air
  • BERSIHkan baju-baju (laundry) dan sidai
  • BERSIHkan pinggan mangkuk lepas masak
  • BERSIHkan lantai rumah (sapu/mop)


Yang penting, kerja aku BERES, SIH.... :P

Langsung tak melepasi grill rumah, apatah lagi gate... langsung tak unlock. Hehehe
Kalo aku keluar, mesti duit pun sapu bersih..

3 comments:

  1. hehe bagus kak..
    hjung mggu ni sy de aktiviti ziarah ahli keluarga..x sgka lak terpksa berhdpn dgn bersih ni..tp sbb dh plan awl, so kena go on jgkla aktiviti ziarah...kat kl sentral td mmg ramai yg amat la umat..huhu seram tgk..kiri kanan mcm de aura something je org2 ni..dgn polisnye lg..sbb kn terlalu rmai smpai semua hentam msuk gerabak pmpn..polis pun dh x terkwl..

    ReplyDelete
  2. apa keja mender yg tak pehdah buat susah sumer org. dok umah layan anak2 lagi bagus....

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat