Sunday, August 21, 2016

The little robots at LittleBotz


Banyak betul child development centres jaman sekarang ni kan?
Belajar memasak la, belajar painting la... dan yang ni, LittleBotz!

Disebabkan aku dapat free pass sebab jadi juri jemputan untuk projek robotik SAS aritu, maka aku pun bawak le Lil Adam dan Lil Adib ke LittleBotz, Atria.

Terasa ulu pulak sebab aku jarang ke shopping malls baru. Haha. 

Tengok tu...berseri-seri muka walaupun nak ditinggalkan for few hours.



Lepas register, diorang pun start la main apa yang diorang nak. 

Aku dengan MrHubby? 
Dating la...apa lagi. Heh.

Actually, macam-macam yang diorang boleh belajar kat situ untuk cultivate creativity diorang. Banyak giler Lego. Gumbira la bebudak.
So untuk main kat situ, diorang kena guna thinking skills la dalam bidang Sains, Teknologi, Engineering and Maths. Wahhh...gitu!

Kecik-kecik dah nak jadi engineer?
Bukan ke aritu kata nak jadi chef?


Yang aku tau, anak-anak memang happy dapat pegi situ.

Time aku nak ambik balik, Lil Adib dah cranky. 



Sejuk katanya!



Rupa-rupanya Lil Adib merajuk time nak balik sebab abang dia tak layan dia masa try games apa ntah.

Tengok...nak amik gambar pun, muka dok sebek lagi.
Nanti kita datang lagi ye. 

Tengkiu, Aunty Jiji!

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat