Saturday, September 6, 2014

Raya equals to makan dan makan



Aku rasa, raya di perantauan ni lebih meriah. Meriah sebab banyak makanan. Eh.

Asal raya je, makan. Asal makan je, raya.
Eh.




Selain open house kat rumah aku aritu, of course la segala persatuan dan kelab pakat nak buat majlis raya. Ada satu kelab je yang tak buat majlis raya.
Kelab malam.
Hahaha.
Okay, tak lawak.

Teruskan...
Ni cerita pasal majlis raya bersama EMA dan PM Office.
 



Ramai jugak ummat yang datang...sampai tak muat Bradford Lodge tu.
Yang duduk kat dalam, sambil dengar ucapan..kena la sopan santun. Tunjuk muka paling attentive.

 

Yang kat luar?
Hahaha.

Aku yang dok dalam pun, bosan-bosan, sempat lagi la selfie, walaupun ada cubaan Lil Adib untuk photobomb.

Gambar makanan takde. Sebab dah ramai sangat orang, aku pun tak kuasa nak snap-snap gambar. Baik aku suap mulut aku, lagi bagus.


That was the last event for Dr J.
Sebab dia ambik option pencen, which started by the end of August.

So, jom selfie seround!


All the best to you, Dr J. InsyaAllah jumpa lagi.



Lagi satu...was majlis raya Kelab UMNO SA .

Let the pics do the talking.











No comments:

Post a Comment

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat