Thursday, February 12, 2015

Not a threenager anymore

Tick-tock-tick-tock.
Time flies.

Tomeyto. 
BearBear.
BabyBear.
TeddyBear.
Manja Mama.



Kalau tanya "Who is BearBear/TeddyBear/Manja Mama?"
He knows it all refers to him.


Rasanya Lil Adam dulu tak le manja macam ni sangat.
Nak kata aku dah lupa camna manjanya Lil Adam dulu, tak jugak. Sebab MrHubby pun cakap macam tu.


Anyway, Lil Adib is not a threenager anymore.
He turned 4 end of the year aritu.
Sejenuh-jenuh aku nak tunggu dia beralih umur tiap-tiap tahun, jenuh lagi aku nak admit dia dah besar.
Kalau ada adik nanti, mesti hilang manja dia nanti. Huhuhu
#penyakitmakmak


Lepas nyanyi lagu birthday, dia terus pegi kitchen ambik bowl.
Kalau dengan kek, memang laju!

 Err..Lil Adam ni nak tunjuk brotherly love ke, nak cekik adik dia?



How old are you now?!???

Lil Adam (tolong jawabkan): Four!
Lil Adib (confused): Four! (tapi tunjuk 5 jari)
-____-


Mumbling his wishes.


Hmmm...I'm gonna cut this cake.

Wait...is this sharp enough?


 Nyammmmm...
"It's tasty, Mama!"


Biasanya birthday anak, aku prepare awal giler.
Kali ni, tak tau la nak kata aku busy ke hapa... barang dah ada la sikit-sikit.
Tapi, aku buat derk je tak prepare apa-apa.

In fact, lepas birthday dia tu, baru la aku terhegeh-hegeh buat pinata untuk birthday party dia.


Tu pun setelah dihasut oleh Anep dengan ayat "Haiii...takkan takde pinata kot? Koman-koman kena buat dua!"

Cisss... hampagas betul.
Ni perli ni, sebab masa birthday Lil Adam aritu, aku buat dua pinata la (treasure chest). Sebab tak puas hati yang first tu kecik sangat nak sumbat lollies, aku buat yang kedua.


 Ta-daaa!!!!

 Korang tau pinata ni bentuk apa?
Cer teka!

3 comments:

  1. angry bird kot? main taram je ni :P

    ReplyDelete
  2. banana n pijamas kot...takpon MnM...

    ReplyDelete
  3. LOL. bukannnn....
    nanti tengok dalam post lagi satu pasal birthday party dia ekkk?

    ReplyDelete

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat