Friday, December 19, 2014

OEH Christmas lunch 2014


Our very own lab Christmas lunch this year was arranged at Antica Pizzeria, belonged to Joe's son.
We were so keen, nak menyapot bisnes anak kawan kekdahnya. Dan lagipun kitorang takde preference. 
Joe ni memang geng mengusik aku kalau kat lab.


Bergalak-galakan depan restoran adalah amalan wajib. Hehehe.
Mula-mula snap gambar Lenn ngan Ganyk dulu, lepas tu, paksa diorang snapkan gambar aku pulak. Hehehe


Meja-meja ni, mostly Joe yang buat sendiri.
Dia memang suka wood works. It's a personal family touch la kiranya.



Tengok I.D kat dalam.... sangat cozy.


Sambil tunggu order tu, sempat la jumpa few of Joe's kids. Hensem-hensem dan lawa-lawa anak menantu dia. Very the Italian. Gicchew.

So, turn aku la pulak usik Joe--saying that maybe genetic daripada bini dia. Hehehe

The setting, the menu, the glasswares, the workers' uniforms--- semua sangat proper dan Italian. I loike!



Selfie!


Muka-muka semangat bersembang.
Aku sebenarnya takde la in mood sangat time tu, sebab baru je abis meeting. Huhuhu.



Tapi makan punya pasal... kita buat-buat lupa je la.

Appetisers. Nyummm.

Agak lawak bila aku makan this dish, diorang tanya sedap ke tak, dan  Sharyn kata she could hear me answering it audibly. With "Mmmmmm..."
*sila insert rupa Maria Tunku Sabri pulun makan sambil buat-buat feel*


Ini ni daun-daun rumput sajork.


The girls-lah-sangat semua dah mak budak : Yours truly, Linda and Sharyn.

The gentlemen -Joe, Ganyk and Michael.

Konon sebab ada dishes yang aku takleh makan, aku order la benda alah ni. Sedap la jugak.
Eh aku ni, apa je yang tak sedap?
Haa...tu takat roti keras tu, takde la sedap mana pun.


Ganyk with his naughty pompom Santa hat!


The pizza.
Dibuat depan mata. Cuma aku tak bangun pegi amik gambar, sebab nak tunjuk bertamadun sikit hey-Malaysia-pun-ada-pizza-lah!


Okay....group photo!!!


And man!!!
Untuk desserts,yang kitorang tak order....  we were treated with something yang memang takde dalam menu....

This giant berries apokobondontah with Nutella in the crust and chocolate drizzle.
Semua orang sangat amused. Nampak sangat jakunnya!


Best tak SV aku?
Dia tau aku suka amik gambar dan bergambar, so dia sengaja snapkan gambar ni untuk aku. Hahaha

Aku order capuccino untuk penutup meal.
Almaklumlah... semua makanan ditaja. Diorang bayar duit social club, tapi aku memang tiap-tiap tahun jadi tukang makan je. Mihmihmih


No comments:

Post a Comment

Thanks for reading!
Feel free to leave comments here.

Nuffnang ads

My Heartbeat